Kenduri Nikah Badrul Amin Di Sponsor Oleh Zuraida ?

Difahamkan Badrul Amin sudah bergelar pengantin baru setelah mengahwini seorang janda beranak 1 di Ampang. Mengikut cerita, janda itu di kenali sebagai Harlina Zainudin @ Inafiona, berumur 38 tahun dan berjawatan sebagai Setiausaha Srikandi PKR Cabang Ampang.

Ketua Srikandi PKR sekarang ialah Siti Aishah @ Syareformis yang asalnya seorang bloger tegar Nizar Camry. Dia naik pasal selalu memuji imej taliban bawaan Zuraida.Kewujudan Srikandi pun adalah untuk mengimbangi peranan Puteri UMNO selain ditugaskan untuk selising baju dan tarik rambut dengan depa bila ada Pilihan Raya Kecil.

Sebelum itu sudah berlegar SMS membocorkan kenduri Badrul di Ampang tapi majlis dah pun selesai Badrul pun dah selamat bersenggama.
Walimatul Urus...dengan Hormat kami Harlina Zainuddin a.k.a. Inafiona & Dr Badrulamin Bahron menjemput Saudara, Saudari, Tuan Puan, ke majlis walimah kami di no 3 jln sri kemuning, Lembah Jaya Selatan, Ampang pada hari Ahad ini 24 Okt 2010 mulai 11 pagi - 4.30 ptg. Landmark CCRE 4 Ampang Jalan Bukit Belacan Terima Kasih.
Badrul Amin sudah ada isteri. Namanya Zumrah Husni dan sekarang sedang berebut jawatan Exco Wanita PKR. Zumrah sangat menghormati Wan Azizah sehingga mahu berkongsi ilmu masak karipap untuk dijamu pada Anwar.

Badrul Amin ada isteri kedua tetapi sudah bercerai. Jangan kata jodoh mereka tak panjang padahal Badrul Amin yang selalu berkopiah dikepala nafsunya mengalahkan unta dipadang pasir.

Mengikut cerita, kisah Badrul Amin nak buka cawangan baru tidak diketahui oleh isteri pertamanya. Percintaannya dengan Inafiona pun selalu dicoverline oleh Zuraida Taliban. Apabila Badrul menyuarakan hati mahu membuka cawangan kedua, Zumrah mengamuk pasal tak benarkan dirinya bermadu.

Hendak tak nak, Badrul memaksa isteri pertamanya untuk turunkan tandatangan mengatakan setuju Badrul kahwin lagi. Dahla paksa isteri sain surat kebenaran, teman-teman dalam ABIM pun tidak diberitahu projek mega dirikan masjid ini. Zuraida tahu cerita Zumrah tak rela dan dipaksa sain surat kebenaran bernikah.

Apa yang kita tahu, majlis perkahwinan Badrul telah disponsor oleh PKR Ampang termasuklah hantaran perkahwinan kepada pihak lelaki.

Hebat Zuraida Taliban yang mulutnya macam pantat ayam dalam memperjuangkan hak-hak wanita. Merelakan kaum sendiri dianiaya oleh suami bernafsu kuda.

Dalam Parlimen bukan main lantang dalam isu-isu wanita, tragedi wanita dipaksa depan mata langsung tak buat apa-apa. Bukankah lebih elok Zuraida Taliban pertahan hak isteri seperti mana dia menangis membela pengamal seks bebas, Eli Wong.

Dalam PKR dah ada macam-macam versi. Pemimpin lagak peliwat, free thinker, seks bebas, samseng, kaki pukul, pembelit, penipu dan terbaru zalim terhadap wanita
Untung orang PKR, agak-agak nak bini lebih boleh mengadu pada Zuraida Taliban. Ada rezeki kenduri dan hantaran akan disponsorship oleh Zuraida.

Jangan salah sangka bila membaca posting ini, bukan cemburu pasal Badrul dapat pucuk muda tetapi ada beberapa pelanggaran moral dalam hal ini.

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 5:04 AM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III